Právě jste se ocitli na starší verzi webového portálu spolku Partnerství pro městskou mobilitu, z.s.
Nová verze je k dispozici na adrese www.dobramesta.cz.

Praha 7

1. Krátké představení města.

Praha 7 je od 24. listopadu 1990 městská část hlavního města Prahy, rozkládající se severně od historického centra Prahy převážně na levém břehu Vltavy, ale menší částí území zasahuje i na její pravý břeh. Zahrnuje téměř celé katastrální území Holešovice, asi polovinu katastru Bubenče a malou část katastru Libně. Do 31. prosince 1991 patřila k Praze 7 také jihozápadní část katastrálního území Troja, která se poté od 1. ledna 1992 osamostatnila jako městská část Praha-Troja.

2. Kontaktní osoby (naši City Changers)

Doplníme později.

Cyklostezka Oslavany - Ivančice byla otevřena 1. května 2015. Je dlouhá 3200 metrů, široká 3 metry (lávka 2 metry) s převýšením 16 metrů.

Více zde: http://kic-ivancice.webnode.cz/informace-pro-turisty/cyklostezk

3. Projekty pro rok 2018 (pomáháme budovat v našem městě Malou Kodaň)

Doplníme později.

4. Informace o cyklistické dopravě - stávající stav

Cyklistická doprava je neoddělitelnou součástí městské mobility. Společně s chůzí a veřejnou hromadnou dopravou je řazena mezi udržitelné druhy dopravy. O jejích hlavních výhodách se dočtete v článku, který odpovídá na otázku „Proč používat kolo jako dopravní prostředek ve městě?“ Více...

5. Typy na cyklovýlety a další související informace

Přinášíme Vám výběr z cyklistických výletů, které lze uskutečnit v Praze a jejím blízkém okolí. Pokud chcete vyrazit na kolo rovnou z domova, či k přepravě použít maximálně městskou hromadnou dopravu, budete zajisté spokojeni s námi doporučovanými trasami. U vybraných výletů je ke stažení i gps tracklog s výškovým profilem a popisem náročnosti trasy. Více...

6. Informace o městské mobilitě - stávající stav, plány

My lidé jsme neustále v pohybu. Už se nehoníme dlouhé hodiny za mamuty. Nově se potřebujeme rychle přepravovat za prací, na nákup či za zábavou s přáteli. K tomu potřebujeme moderní pohodlné cesty či efektivní řízení dopravy. Někdy je řešení problémů jednoduché, stačí třeba i jen drobná administrativní změna v postupech nebo kompetencích, někdy je naopak potřeba postavit nové silnice, obchvaty, chodníky a nebo lávky. Kde, co a jak efektivně zřídit může zodpovědět jedině promyšlená dopravní strategie úzce propojená s ostatními rozvojovými plány města. Proto vzniká Plán udržitelné mobility Prahy a okolí. Ambicí plánu je „nastavit výhybky“ budoucího rozvoje fungování dopravy tak, aby se kvůli dopravě již více nezhoršovalo životní prostředí (hluk, znečištění vzduchu) a přitom lidé neztratili svobodu pohybu. Naším cílem je aktivní cílevědomá udržitelná dopravní politika hlavního města. Více...

7. Fotogalerie

Modul: Seznam členů